Το Microsoft Dynamics 365 Business Central ERP, είναι μια νέα Ενοποιημένη Business Management Λύση που σας προσφέρει:

  • Καλύτερη διαχείριση της επιχείρησής σας
  • Λήψη ταχύτερων & ορθότερων αποφάσεων
  • Ενιαίο περιβάλλον διαχείρισης: των Οικονομικών των Πωλήσεων της Εφοδιαστικής Αλυσίδας των διαδικασιών Παραγωγής της Εξυπηρέτησης Πελατών
  • Cloud Υπηρεσίες
  • Native Integration with Microsoft Power BI (ενσωματωμένη Business Analytics)
  • Επιτάχυνση του Ψηφιακού Μετασχηματισμού της επιχείρησής σας

Επιγραμματικά, αποτελείται από τα εξής λειτουργικά κυκλώματα:

 

Modules / Υποσυστήματα:

  • FINANCIAL MANAGEMENT / ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΉ ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗ
  • General Ledger / Γενική Λογιστική
  • Analytical Ledger / Αναλυτική Λογιστική
  • Cash Management / Διαχείριση Ταμείου
  • Cost Accounting / Λογιστική Κόστους
  • Cash Flow / Ταμειακή Ροή
  • Receivables / Εισπράξεις
  • Payables / Πληρωμές
  • Fixed Assets / Πάγια
  • Inventory / Αποθέματα
  • SALES & MARKETING / ΠΩΛΉΣΕΙΣ & MARKETING
  • Orders / Παραγγελίες
  • Sales / Πωλήσεις
  • Marketing
  • Inventory & Pricing / Αποθέματα & Τιμολόγηση
  • PURCHASE / ΑΓΟΡΈΣ
  • Items / Είδη
  • Vendors / Προμηθευτές
  • Orders / Παραγγελίες
  • Inventory & Costing / Αποθέματα & Κοστολόγηση
  • WAREHOUSE / ΑΠΟΘΉΚΗ
  • Items / Είδη
  • Warehouse Receipts / Παραλαβές
  • Warehouse Shipments / Αποστολές
  • Warehouse Transfers / Διακινήσεις
  • MANUFACTURING / ΠΑΡΑΓΩΓΉ
  • Product Design / Σχεδίαση Προϊόντος
  • Planning / Προγραμματισμός Παραγωγής
  • Execution / Εκτέλεση Παραγωγής
  • Costing / Κοστολόγηση

 

 

Functionalities / Λειτουργικότητες:

  • WORKFLOWS / ΡΟΈΣ ΕΡΓΑΣΙΏΝ
  • Approval / Εγκρίσεις
  • Notification / Ειδοποιήσεις
  • Process Automation / Αυτόματες Διαδικασίες
  • DOCUMENT MANAGEMENT / ΔΙΑΧΕΊΡΙΣΗ ΕΓΓΡΆΦΩΝ
  • Incoming Document / Εισερχόμενα Έγγραφα
  • MICROSOFT INTEGRATION
  • Outlook / Excel / Word
  • WORKS ON ALL DEVICES
  • PC / Laptop / Tablet / Phone

 

Πλεονεκτήματα:

  • Η Διεθνής εμπειρία και γνώση που εμπεριέχεται στο Microsoft Dynamics Business Central μεταφέρεται στην εταιρία που επιλέγει να το χρησιμοποιήσει.
  • Ο μεγάλος βαθμός ολοκλήρωσης της λύσης επιτρέπει την διάχυση της απαραίτητης πληροφορίας σε όλα τα τμήματα της εταιρίας με άμεσο όφελος τον περιορισμό των λαθών και την καλύτερη οικονομική και εμπορική διαχείριση της.
  • Η Microsoft αποτελεί εγγύηση για τη συνεχή εξέλιξη του Microsoft Dynamics Business Central εξασφαλίζοντας την μακρόχρονη εκμετάλλευση της επένδυσης.

 

 

Cosmos Shipping:
Η λύση που παρουσιάζεται παρακάτω είναι προϊόν της εμπειρίας της COSMOS BUSINESS SYSTEMS στην κάθετη αγορά της Ναυτιλίας. Μια εξειδικευμένη κάθετη εφαρμογή για τις επιχειρήσεις που διαχειρίζονται εφοδιασμούς πλοίων όλων των κατηγοριών.
Η προσπάθεια που καταβλήθηκε εστίασε στα επί μέρους προβλήματα των εταιρειών του συγκεκριμένου κλάδου και έχει σαν στόχο να προσφέρει ένα σύγχρονο και αξιόπιστο πληροφοριακό σύστημα με δυνατότητα να καλύψει όλες τις υπάρχουσες αλλά και τις μελλοντικές ανάγκες των εταιρειών του κλάδου.
Η λύση έχει ήδη εγκατασταθεί και λειτουργεί με αξιόλογα αποτελέσματα σε εταιρίες της αγοράς και μάλιστα καλύπτει πλήρως τις ανάγκες τους ανεξάρτητα από το μέγεθος ή τον αριθμό των υπαλλήλων τους, απευθύνεται δηλαδή σε ολόκληρο το φάσμα των εταιριών της κατηγορίας. 

 

Cosmos Hospitality:

Η Cosmos Consulting A.E. ανέπτυξε και προσφέρει στην αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου, το Cosmos Hospitality™.
Η λύση απευθύνεται σε Ξενοδοχειακές Μονάδες μεσαίου και μεγάλου μεγέθους και αποτελείται από τα υποσυστήματα Cosmos Retail™, Cosmos F&B™, Cosmos B.I.™, Cosmos POS MICROS® Connector™, Cosmos Opera® Connector™ και Microsoft Dynamics Business Central™.
Τα παραπάνω υποσυστήματα αλληλεπιδρούν πλήρως και σε πραγματικό χρόνο μεταξύ τους και αποτελούν ένα σύγχρονο και ενιαίο περιβάλλον διαχείρισης που καλύπτει τις λειτουργικές περιοχές της Οικονομικής Διαχείρισης (Γενική & Αναλυτική Λογιστική, Αξιόγραφα,Πάγια, κλπ), της Διαχείρισης πρώτων υλών για τις υπηρεσίες εστίασης της επιχείρησης (F&B), της διαχείρισης και κοστολόγησης της παραγωγής των προϊόντων F&B, της διαχείρισης των λιανικών πωλήσεων σε πολλαπλά σημεία εντός και εκτός της κύριας επιχειρηματικής μονάδας, καθώς και της διασύνδεσης με το front ofce ξενοδοχειακό σύστημα Opera®, με τα POS MICROS® και με τα POS της Hewlett Packard. 

 

Cosmos Retail:

Η Cosmos Consulting A.E. ανέπτυξε και προσφέρει στην αγορά της Ελλάδας και της Κύπρου, το COSMOS RETAIL™.
Το COSMOS RETAIL™ αποτελεί την κάθετη ολοκληρωμένη λύση της Cosmos Consulting για τις επιχειρήσεις λιανικού εμπορίου. Βασιζόμενο σε τεχνολογίες της Microsof (Windows Server, SQL Server, Microsoft Dynamics Business Central ERP), το COSMOS RETAIL™ ενοποιείται πλήρως με μηχανές Point Οf Sales, προκειμένου να εξυπηρετεί τις ανάγκες για ταχύτητα, αμεσότητα και ακεραιότητα στις λιανικές συναλλαγές.
Το σύστημα απευθύνεται τόσο σε μεμονωμένες επιχειρήσεις λιανικής πώλησης όσο και σε επιχειρήσεις που διαθέτουν πέραν της κεντρικής τους εγκατάστασης και ευρύ δίκτυο καταστημάτων λιανικής. Το σύστημα είναι σχεδιασμένο με τέτοιο τρόπο ώστε να επικοινωνεί με το back ofce σύστημα της επιχείρησης, ανεξαρτήτως κατασκευαστή.
Επίσης, αξιοποιεί σχεδόν όλες τις σύγχρονες συσκευές και συστήματα υποδομών πληροφορικής (Servers, PCs, POS, Tablets, Βάσεις Δεδομένων κ.α.) ενώ είναι συμβατό και με συστήματα ελαφρώς παλαιότερης τεχνολογίας.
Σε επίπεδο λειτουργικών ενοτήτων το COSMOS RETAIL™ περιλαμβάνει στην πλήρη ανάπτυξη του, Πωλήσεις Λιανικής, Εντατική Λιανική, Εισπράξεις, Διαχείριση Αποθηκών, Διαχείριση Ειδών, Διαχείριση Αγορών, Πληρωμές, Διαχείριση Πελατών και Προμηθευτών, ενώ στην πλήρη έκδοσή του περιλαμβάνει επιπλέον πλειάδα ενοτήτων όπως Γενική λογιστική, Αναλυτική Λογιστική, Κοστολόγηση Εισαγωγών, Διαχείριση Παγίων, Πλήρη Διαχείριση Εφοδιαστικής Αλυσίδας, Διαχείριση Αξιογράφων, Διαχείριση Έργων, CRM και Marketing, κ.α.